|

Tendang perogol, wanita terselamat dari perbuatan keji tersebut!

KUALA LUMPUR: Tendangan kuat seorang wanita berusia 24 tahun menyelamatkan dirinya daripada dirogol seorang lelaki warga India dalam kejadian di hadapan sebuah kedai di Sri Petaling, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 7 pagi itu, mangsa yang dalam perjalanan untuk membuka kedai majikannya di kawasan berkenaan tiba-tiba menyedari diekori seorang lelaki berusia 30-an namun tidak mengendahkannya.

Menurut sumber, sebaik tiba di tempat kerja, lelaki terbabit menghampiri mangsa lalu menolaknya dari belakang menyebabkan mangsa tersandar ke dinding.

“Lelaki itu mengarahkan mangsa membuka pintu tempat kerjanya. namun arahan itu tidak dipedulikan.

“Selepas memastikan tiada orang lain di kawasan itu, lelaki terbabit memegang kemaluan mangsa. Malah, lelaki itu dilaporkan cuba untuk merogol mangsa.

“Tersentak dengan tindakan itu, mangsa merayu supaya tidak diapa-apakan namun lelaki terbabit masih cuba untuk menanggalkan pakaian mangsa,” katanya.

Sumber berkata, tidak tahan dengan tindakan keji lelaki itu yang tidak mengendahkan rayuannya, wanita terbabit menendang lelaki itu dengan kuat.

“Tendangan itu menyebabkan lelaki berkenaan terjatuh lalu kesempatan itu digunakan mangsa untuk menjerit meminta pertolongan,” katanya.

Panik dengan tindakan dan jeritan wanita berkenaan, lelaki itu kemudian melarikan diri meninggalkan kawasan berkenaan.

Mangsa kemudian bergegas membuat laporan di Balai Polis Sri Petaling, di sini, untuk tindakan lanjut.

Sementara itu, Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (Operasi dan Risikan) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan.


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 10:59 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "Tendang perogol, wanita terselamat dari perbuatan keji tersebut!"

Leave a reply

Blogged.my