|

(Gambar) Kim Kardashian pamirkan wajah hodohnya yang sedang menangis di blog

Kim Kardashian telah mengirimkan sebuah gambar ketika dia senang menangis untuk menunjukkan kepada peminat keadaan wajah hodohnya itu.

Gambar berkenaan telah dimasukkan menerusi laman web peribadi beliau dalam pelbagai aksi tangisan

Portal NewKerala.com melaporkan, imej berkenaan dapat dilihat menerusi Laman Web peribadi beliau.

Beberapa pihak beranggapan langkah itu tidak wajar untuk bintang berkenaan menunjukkan ia kepada dunia.

“Saya perlu akui, saya tidak melihat sesebuah tangisan itu sesuatu yang comel. Dan saya menangis terlalu banyak. Foto ini begitu hodoh buat saya dan saya sekadar ingin berkongsi dengan peminat,” katanya.


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 6:02 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "(Gambar) Kim Kardashian pamirkan wajah hodohnya yang sedang menangis di blog"

Leave a reply

Blogged.my