|

(Gambar) Baju Tali Lennox yang terlalu kreatif hingga nampak seluar dalam!

Rasanya, Tali Lennox lupa nak tengok cerminlah waktu dia keluar dari rumah untuk ke Elle Style Awards malam semalam.
Model berusia 19 tahun ini sampai di karpet merah dengan mengenakan pakaian rekaan Julien Macdonald namun sayangnya rekaan tersebut telah menampakkan seluar dalamnya dari belakang!
Ketika dia sedang berposing di London's Savoy Hotel, model berambut perang ini dengan bangganya menggayakan rekaan tersebut dan ketika beliau melangkah masuk ke dalam hotel tersebut, dan terdedahlah kepada semua photographer akan seluar dalamnya itu.
Awal hari semalam, beliau kemaskinikan twitternya dengan menyatakan perasaannya yang tidak sabar untuk mengenakan rekaan silver lace, cetakan burung, bunga kuning dan rekaan sarang lelabah itu.
Gaun yang hebat itu sayangnya tidak menutupi sepenuhnya di bahagian punggung dan ketika beliau berpusing, terdedah separuh dari seluar dalamnya untuk semua melihatnya.
Perekanya yang turut perasan dengan keaiban tersebut, terpaksa menarik-narik pakaian beliau sambil berdiri di sebelahnya dan tersenyum untuk jurugambar.


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 1:21 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "(Gambar) Baju Tali Lennox yang terlalu kreatif hingga nampak seluar dalam!"

Leave a reply

Blogged.my