|

Skandal Video Lucah Melia Amelia, Cincin dijari jadi bukti terbaru

Setelah beberapa elemen yang dipaparkan oleh dua blogger OhBulan dan Rotikaya menuju jalan buntu untuk mencari bukti kukuh untuk membuktikan wanita di dalam video lucah tersebut adalah Melia Amelia dan ditambah pula dengan pengakuan sendiri tuan punya badan yang menafikan bahawa wanita tersebut bukan beliau, kini timbul bukti baru yang lebih yakin dan reliable.

Beberapa screenshot yang dipaparkan di dalam kedua-dua blog popular itu menyaksikan beberapa aksi ghairah pelakon tersebut dan kebanyakannya beliau menggunakan tangannya untuk menutup payudaranya.

Dijari beliau terdapat dua cincin yang dikatakan sama dengan apa yang Melia Amelia "sebenar" sarungkan dijarinya. Gambar-gambar tersebut diambil dari photoshoot beliau bersama sebuah akhbar tempatan dan juga gambar beliau ketika membuat promosi.
Adakah gambar tersebut telah disuperimpose???? Tuan punya badan sahaja yang tahu!


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 8:46 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

2 comments for "Skandal Video Lucah Melia Amelia, Cincin dijari jadi bukti terbaru"

  1. Berhati2lah bla kta mndedahkan aib saudara2 seagama kita.


    "Sesungguhnya jika kamu mencari-cari keaiban orang lain, bererti kamu telah merosakkan mereka atau setidak-tidaknya hampir merosakkan mereka itu." (Hadis riwayat Abu Daud dan Ibn Hibban) - apakah kita nak tanggung dosanya kalau tetiba dia terpaksa bersumpah palsu atas nama Allah semata2 nak tutup kesalahan tu?

    "Wahai orang yang sudah menyatakan beriman dengan lidahnya, tetapi iman itu belum sampai ke dalam hatinya! Janganlah kamu menyakiti orang Islam dan janganlah pula mencari keaiban mereka. Sebab sesiapa yang mencari keaiban saudaranya, nescaya Allah akan mencari pula keaibannya. Sesiapa yang dicari keaibannya oleh Allah, maka Dia akan mendedahkannya, meskipun ia berada dalam perjalanan yang jauh." (Hadis riwayat al-Tirmizi dan Ibn Majah)

    Lihatlah kebaikan jika kita menutup keaiban saudara kita:

    "Sesiapa yang menutup keaiban seseorang Muslim, nescaya Allah akan menutup keaibannya di dunia dan akhirat kelak." (Hadis riwayat Muslim)

  2. menutup keaiban tersebut lebih baik dan dituntut dalam islam kecuali jika ianya untuk menghalang berlakunya lebih banyak
    kezholiman lagi.

Leave a reply

Blogged.my