|

18 sx : Tips untuk membantu pasangan wanita anda mencapai orgasm

Memang tidak mudah memuaskan wanita ketika melakukan hubungan seks. Sebagai lelaki anda tidak perlu khuatir dengan masalah ini sebab ada beberapa tips yang dapat membantu anda membuatkan wanita cepat orgasme.

Ada beberapa hal lain yang akan membantunya mendapatkan mood orgasme dengan pantas

Seperti disyorkan oleh Askmen, berikut adalah beberapa tips yang anda boleh ikuti:

1. Pakai pewangi yang beraroma musky

Bauan merupakan indera paling kuat di antara yang lain untuk membantu fungsi seksual. Alasannya, semua aroma musky menunjukkan jumlah kadar testosteron. Perkaran ini akan mengembangkan libidonya dengan segera. Selain itu, memori di dalam otak manusia menyimpan jumlah pengalaman seks yang paling banyak, dan bauan ini akan membangkitkan lagi memori seks yang lepas dan ini akan mempercepatkan orgasme wanita itu.

2. Hangatkan kakinya

Secara psikologinya, kaki yang hangat membuat wanita lebih selesa. Tanpa kita sedari, keadaan tersebut akan membantu seseorang wanita itu mencapai kilmaks oragsmenya dengan lebih pantas. Menurut penyelidik dari Universiti Groningen, Belanda, 30 peratus wanita yang mencapai orgasme adalah kerana kehangatan kakinya dirangsang.

3. Cium tulang rusuk belakang sebelah kanan wanita

Ciuman disebelah kanan akan membuatkan wanita lebih teransang jika dibandingkan dengan sebelah kiri rusuknya kerana kawalan otak sebelah kiri mengawal ransangan kanannya. Sentuhan secara perlahan disertai dengan ciuman harus dibuat dengan penuh asyik agar pasangan anda terus teransang.

Selamat mencuba!


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 9:57 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "18 sx : Tips untuk membantu pasangan wanita anda mencapai orgasm"

Leave a reply

Blogged.my