|

Penyelia wanita dicabul kemaluannya oleh warga Vietnam

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki warga Vietnam bukan saja didakwa menunjukkan kemaluan kepada pembantu penyelia di tempat kerjanya, malah turut mencabul wanita berkenaan ketika bersiap untuk pulang di Jalan Raja Laut, di sini, Rabu lalu.

Dalam kejadian jam 9.30 malam itu, pembantu penyelia berusia 20 tahun itu mendakwa lelaki warga asing terbabit mengekorinya hingga ke tandas sebelum menayangkan kemaluannya.

Menurut sumber, akibat terkejut, mangsa menjerit hingga pekerja lain datang melihat apa yang berlaku.

“Ketika pekerja lain sampai, suspek sudah beredar namun mereka kemudian menanyakan perkara itu kepada suspek dan dia menafikan kejadian itu,” katanya.

Menurut sumber, tidak berpuas hati dengan suspek, mangsa memaklumkan perkara itu kepada majikannya yang mengarahkan gaji suspek dipotong.

Katanya, mangsa yang menyangkakan semua sudah selesai meneruskan pekerjaannya.

“Bagaimanapun, mangsa sekali lagi didatangi suspek ketika ingin pulang pada jam 11 malam dan kali ini lelaki terbabit bertindak lebih berani apabila menyentuh kemaluan wanita itu.

“Sebaik menyentuh kemaluan mangsa, suspek beredar seolah-olah tiada apa berlaku.

“Geram dengan perbuatan suspek, mangsa menerpa ke arahnya dan memarahi lelaki terbabit,” katanya.

Mangsa yang tidak berpuas hati dengan perbuatan biadab suspek membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi pada hari sama jam 1 pagi, Khamis lalu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnain Abdul Rahman ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian.


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 8:23 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "Penyelia wanita dicabul kemaluannya oleh warga Vietnam"

Leave a reply

Blogged.my