|

Nabil (Raja Lawak) Deejay baru Suria FM!

PETALING JAYA: Pelawak, Ahmad Nabil Ahmad,28, atau Nabil (Raja Lawak) memperluaskan lagi kerjaya seninya selepas ditawarkan menjadi deejay stesen radio Suria FM.

Pemilihan Nabil dibuat selepas dia berjaya dalam satu sesi uji bakat yang diadakan di stesen radio berkenaan pada hujung tahun lalu.

"Nabil akan memulakan tugasnya sebagai deejay dan mengendalikan satu segmen khas pada pertengahan Januari ini," kata sumber kepada mStar Online.

Nabil yang dihubungi mStar Online pada Selasa, bagaimanapun enggan mengulas mengenai desas-desus tersebut sebaliknya meminta pihak media menunggu pengumuman yang akan dibuat oleh stesen berkenaan.

"Macam mana tahu ni? Saya tak nak komen. Tunggulah pihak Suria FM yang buat pengumuman. Tapi saya mengaku pernah dipanggil untuk diuji bakat sebelum ini," katanya.

Ditanya adakah dia bakal menggantikan penyampai Breakfast@Suria, Sharifah Shahira yang akan tamat kontrak pada 24 Januari ini, Nabil berkata dia tidak akan menggantikan sesiapa di stesen itu.

"Tidak akan ganti sesiapa. Tunggulah pengumuman mereka nanti," ujarnya ringkas.

Dalam pada itu, Nabil berkata walaupun tidak mempunyai pengalaman sebagai seorang juruhebah radio, dia yakin dapat menjadi deejay yang baik kerana pernah muncul sebagai penyampai jemputan di beberapa stesen lain seperti Sinar FM dan Hot FM.

Selain Nabil, antara artis yang turut dipanggil diuji bakat oleh Suria FM adalah Azza (Elite) dan Amy Mastura.


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 8:45 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "Nabil (Raja Lawak) Deejay baru Suria FM!"

Leave a reply

Blogged.my