|

PTFC Tewas akibat keletihan


5 Dis, Sabtu - Bertempat di Gelanggang Futsal Best Bola-Bola Sport Centre Mak Mandin, telah berlangsungnya perlawanan persahabatan di antara Padang Temusu FC (PTFC) dan Padang Ibu FC.

Perlawanan ini diadakan adalah bertujuan sebagai pemanas badan untuk semua pemain sebelum bermulanya Liga Futsal Padang Temusu 2010 (Musim ke-3) yang dijadualkan pada awal tahun hadapan.Perlawanan ini juga menyaksikan pertemuan kali kedua antara kedua-dua pasukan di mana perlawanan pertama telah memihak kepada Padang Temusu FC.

Perlawanan timbal balik ini telah memberi peluang kepada Padang Ibu FC untuk menebus kekalahan lampau mereka dan kejayaan tersebut telah mereka perolehi pada malam itu.Keputusan penuh pada perlawanan tersebut berkesudahan dengan Padang Ibu FC menang 14 - 10 ke atas Padang Temusu FC.

Pengurus pasukan PTFC, Tok Kle dipetik sebagai berkata, kebanyakan pemain agak keletihan kerana pada petang itu mereka semuanya terlibat sebagai mentara di rumah kenduri Saudara Akmal Anas.


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 9:36 AM. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "PTFC Tewas akibat keletihan"

Leave a reply

Blogged.my