|

Majlis penyampaian hadiah Liga Futsal 2009/2010

20 Jun, Ahad - Majlis penyampaian hadiah bagi Kejohanan Liga Futsal Padang Temusu untuk musim ini telah berjalan lancar pada malam semalam dengan kehadiran tetamu istimewa, Saudara Zaidi Mohd Said, Ketua Pergerakan Pemuda Bahagian Permatang Pauh.

Kejohanan pada musim ini menyaksikan Pasukan Caribbean FC telah muncul sebagai juara manakala Saudara Mohd Yusof Shaharudin dari Pasukan Black Pearl FC dinobatkan sebagai Pemain terbaik merangkap penjaring terbanyak.Saudara Zaidi Mohd Said juga adalah penyumbang untuk piala bagi musim kali ini. Di dalam ucapan peramiannnya, beliau telah berjanji untuk terus menyumbangkan peruntukan bagi kejohanan ini selagi ianya terus hidup.Pada majlis ini juga, kejohanan yang selama ini dikenali sebagai Kejohanan Liga Putsal Padang Temusu telah ditukarkan kepada Kejohanan Liga Futsal Tuan Haji Abd Malek bersempena jasa-jasa beliau yang sentiasa menyokong setiap aktiviti-aktiviti kelab yang dijalankan. Untuk rekod, Allahyarham telah kembali ke rahmatullah pada 16 April yang lalu.
Tetamu-tetamu istimewa pada malam ini juga telah diberi peluang untuk melengkapkan pasukan-pasukan yang telah diundi. Mereka telah mengundi untuk penjaga gol bagi setiap pasukan.

Berikut adalah senarai penuh pemain-pemain bagi musim baru yang akan bermula pada minggu hadapan.


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 9:05 AM. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "Majlis penyampaian hadiah Liga Futsal 2009/2010"

Leave a reply

Blogged.my