|

Persidangan Belia di Langkawi


23 Dis, Khamis - Pada 18 hingga 20 Disember yang lalu, bertempat di Hotel Chandek Kura, Langkawi, telah berlansungnya satu Persidangan Belia yang membawa tema "BELIA MENEROKA MASA DEPAN" anjuran Majlis Belia Pulau Pinang.

Antara objektif-objektif persidangan ini adalah :

1. Memberi input-input positif terhadap daya kepimpinan belia, pengurusan pertubuhan belia dan perhubungan yang mampu dijalinkan antara belia di dalam negeri pulau pinang

2. Memberikan fokus terhadap jawatan-jawatan penting yang terdapat di dalam pertubuhan belia agar kepimpinan dan pengurusan pertubuhan belia lebih terserlah bukan sahaja di peringkat cawangan malah di peringkat lebih tinggi.

3. memberikan fokus terhadap perkembangan isu semasa dan input terkini dalam pembabitan dan penglibatan belia diperingkat cawangan, daerah dan negeri.Persatuan Belia Padang Temusu telah diwakili oleh Saudara Akmal Anas dan Mohd Saiful untuk mewakili suara belia dari sini.


Share/Bookmark
Posted by Admin Padang Temusu on 9:40 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "Persidangan Belia di Langkawi"

Leave a reply

Blogged.my